onsdag den 16. juli 2014

Sidste uge i USA

Min sidste uge i USA var meget travl, og jeg forsøgte at se så mange venner, som overhoved muligt! Det betød så, at jeg ikke begyndte at pakke før dagen før, jeg skulle rejse, men sådan er det jo! ;-) Haha, det var i bedre tid, end da jeg rejste til USA for et år siden!
Her er lidt af det, som skete i min sidste uge i USA!

20.6.14
Rachel og jeg havde en fantastisk sidste dag sammen! Vi mødtes ved Pet Land, som sælger de sødeste små hundehvalpe! Vi fik lov til at holde og nusse med dem! Vi tog selvfølgelig også lige til Oak Park Mall for at shoppe. Natten før, havde jeg skypet med nogen fra Belo turen, så jeg var ret træt, da vi så tog hjem til Rachel. Jeg kom nemlig til at falde i søvn på hendes skulder! Hun kørte mig hjem efter middag, og som altid rullede vi vinduerne ned, skruede helt op for musikken, dansede og sang så højt vi kunne! Det var egentlig meningen, at vi skulle sige farvel, men det føltes slet ikke rigtigt! Hun er en af mine bedste veninder! Kan slet ikke sige farvel endnu! Så hun kommer, dagen før jeg rejser!





21.6.14
Det var virkelig hårdt at sige farvel til Paula! Vi tog ud til middag med hendes familie, og vi hyggede os i timevis! Jeg kommer til at savne Paula så meget! Vi er allerede i gang med at planlægge, at hun skal komme og besøge mig i Danmark! Det er virkelig underligt at skulle sige farvel til sine bedste venner, når man ikke ved, hvornår man kommer til at se dem igen!


24.6.14
På min Bucket List for USA, stod der, at jeg skulle på baren "Hooters", før jeg tog hjem. Min plan var at tage et billede med tjenerne, og sende det til mine forældre og sige: "Se mor og far, jeg har fået et nyt job!"
Så min værtsmor tog mig med ud og spise frokost, og det var noget af en oplevelse!



25.6.14
Jeg mødtes med 15 andre fra min skole for at tage til et Royals Baseball Game for sidste gang! Det var så godt at se dem alle, før jeg rejser! Det var bare lidt ærgerligt, at så mange af mine venner allerede er taget på ferie, så jeg skulle sige farvel i starten af sommerferien!
Jeg kommer til at savne den alle sammen så utrolig meget! Det var vildt underligt at sige farvel! De sagde, at de syntes, at det ville blive så tomt næste år, når jeg ikke ville være der mere! :-( Jeg følte også virkelig, at jeg passede perfekt ind, og det føltes som om, jeg altid havde gået der! De sagde, at de ville komme og besøge mig i Danmark, og at de ville holde fest, når jeg kommer på besøg! :-) Sødt! Glæder mig til at se dem igen!

Det var MBL, så det var professionelt baseball! :-)

Danielle, Lauren og Rachel <3


28.6.14
Skøn dag! Jeg startede med at se Marley og Kencey fra St. Teresa's (min gamle skole). Jeg har ikke set dem siden jeg forlod skolen. Det var dejligt, at de lige spurgte, om vi skulle ses igen!

Janie og Liam hentede mig om eftermiddagen, og vi tog ud og spise på en pub; McCoys! Vi havde den sjoveste aften, og den blev endnu bedre, da vi hentede vores veninde; Danielle, senere på aftenen. Da vi skulle sige farvel, havde jeg tænkt mig, at det skulle være et hurtigt "vi ses", for det ville være lettest. Men Janie, Liam og Danielle blev helt følelsesladende! De gjorde det ikke let at sige farvel med alle de søde ting, de sagde! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar