onsdag den 16. juli 2014

Sidste dag "derhjemme"

Sidste dag i USA! Hvor er det dog underligt, at det allerede er tid til at tage hjem til Danmark! Til morgenmad lavede min værtsfar en omelet til mig for sidste gang. Jeg tog med min værtsmor hjem til min veninde Maelle (Belgien), for lige at ses en sidste gang. Det var dejligt at være sammen med min værtsmor så meget, for jeg havde ikke set hende særlig meget i løbet af den sidste uge.
Om eftermiddagen tog jeg ned til poolen med min værtsfar og værtssøster. Det var 34 grader udenfor og virkelig afslappende! Det var lige, hvad jeg havde brug for på sådan en følelsesladen dag! Rachel kom også lige forbi og sagde farvel! Hvad skal jeg dog gøre uden hende næste år!?
Til aftensmad tog vi til Red Robin, for at få en ægte amerikansk burger for sidste gang! Min værtsmor fortalte dem, at det var min fødselsdag, så der kom 5 tjenere ud for at synge fødselsdagssang for mig! Haha!
Jeg gav min familie en lille afskedsgave - fin chokolade og en skandinavisk kogebog. De blev rigtig glade for den. Sidste stop den aften var Ben&Jerrys. :-)
Da vi kom hjem, hjalp min værtsmor mig med at pakke. Hvor havde jeg dog meget lort! Vi blev dog efter lang tid færdige! Der trillede stille tårer ned af mine kinder, da jeg lagde mig til at sove i min egen seng for sidste gang!

Jeg havde så mange forskellige følelser på en og samme tid! Det var min sidste aften i min egen seng, og jeg skulle snart forlade mit hjem og min familie og mine bedste venner, for at tage hjem til mit andet hjem, min anden familie, og mine andre bedste venner! Dette år har uden tvivl ændret mit liv på så mange måder! Alle mennesker i mit amerikanske liv har gjort mit udvekslings år til det bedste år i mit liv! Jeg vil altid være taknemlig for alle grinene, tårerne, de nye oplevelser, og for at få mig til at føle mig velkommen. USA vil altid være mit andet hjem, og jeg glæder mig så meget til at komme tilbage på besøg! <3
– M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar